środa, 12 grudnia 2012

Dzisiejszy zestaw sfotografowałam na szybko przed wyjsciem także proszę o wyrozumiałosc:-)
Szczególnie podoba mi się koszula którą kupiłam w wakacji bedąc w UK u rodziny. Nie pamiętam skąd jest, jakaś sieciówka. Ćwieki z pewnością dodają jej tego czegoś:-). Co do torebki to kiedyś kupiłam ją w second handzie i tak leżała bo nie wiedziałam co z nią zrobic. Dziś ją w końcu wyciągnęlam, po wielu miesiącach zalegania w szafie.
Zostawiam Was więc ze zdjęciami i zmykam pod koc :-)
PS. Jeżeli macie jakieś pomysły na dobra komedię do obejrzenia w te mroźne wieczory będę wdzięczna:-)
Całuję:-*











9 komentarzy:

  1. wow !

    super koszula i buty !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. koszula i butty cudoo *.*




    http://przepraszam-ze-jestem-inna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaa to te buty, które chciałam Sobie kupić.
    Ale nigdzie ich nie można dorwać :)

    Boskie są, a Ty idealnie je połączyłaś :)

    Super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula jest boska. Tylko pozazdrościć twojej urody :)) Świetnie prowadzisz bloga. Dobrze mi się czyta i ogląda twoje posty :) Zapraszam do mnie. Może zaobserwujesz? ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna stylizacja

    obserwuje i licze na to samo
    http://sotheemily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello Claudia,

    I'm Valencia, the community manager of WhatIWear. I checked out your blog, and I think your style is awesome! It should be seen by more people! That's why I'd like to invite you to WhaIWear.com. With 1,5 million page views a month, WhatIWear.com is the leading street style website in Asia. Plus, we're still growing, so it's perfect for rising fashionistas to have their chance to SHINE at the spotlight.

    Maybe you can post these pics as your first looks on WhatIWear? I bet our members will be rooting for you as well!

    We cannot wait to see your awesome style.
    Click www.whatiwear.com to get started.


    See you soon,
    Valencia
    Community manager

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kraciaste koszule :)
    Fajny blog :)

    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń